niedziela, 27 czerwca 2021

Bęsia 26.06-9.07.21r DZIEŃ DRUGI

Mi się bardzo podobało dzisiaj... mi tak samo fajnie. Byliśmy u wiatraka oglądaliśmy takie ładne wiatraki i okolice ładne i budynek jest zabytek gospodarstwo i pałac. Zobaczyliśmy okolice Bęsi. Bardzo ładna wieś. Cicho i spokojnie i zielono. 

A my z innej grupy po śniadanie zaczęliśmy pakować na plażę. Dokładnie kąpalismy się i graliśmy w piłkę. Mi się podobało nad jeziorem. Ja się kąpywałam i pływałam. Dobra woda jest.

Po obiedzie robiliśmy wizytówki do pokoju na drzwi. Te wizytówki to małe i duże podróże. Po kolacji opowiadaliśmy o podróżach granicznych naszych. Co zwiedzaliśmy gdzie bywaliśmy i to pokazywaliśmy nasze zdjęcia i albumy bo zabraliśmy żeby pokazać gdzie byliśmy. To nasze wspomnienia.
Po prostu wspaniały dzień, słoneczny, atrakcyjny.

Ten blog dyktowali:
Daniel, Alek, Gosia, Ewa, Marcin, Karol, Tomek

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bęsia 14 dzień 9.07.21

 Pożegnania...podziękowania...łzy i radość. Piękny czas spędzony wśród przyjaciół!