wtorek, 29 czerwca 2021

Bęsia 3 dzień 28.06.21

Bardzo ten dzień był fajny wspaniały i radosny.
Polecieliśmy w daleką podróż do Chin w Azji...ja pamiętam. To fajne zabytki. Ja znam stolicę Pekin i jeszcze inne miasta gdzie był kręcony film z Jackie cHanem w Szanghaju i Singapurze. Flaga jest czerwona z żółtymi gwiazdkami. Z kosmosu widać długi i wielki chiński mur. Z Chin jest ryż i herbata. Zbierają ryż w specjalnych kapeluszach i my robiliśmy sobie takie kapelusze. Były też zawody kto szybciej zje ryż pałeczkami. Ja się starałem ale byłem poza podium. Nie ważne kto wygrał. Najważniejsza jest dobra zabawa. Po kolacji oglądaliśmy Kung fu Panda ponieważ w samych Chinach panda jest narodowym symbolem.
To był wspaniały chiński dzień. Podróż do Chin była fajna inspirująca i powodzenia.
Adam i Oliwia 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bęsia 14 dzień 9.07.21

 Pożegnania...podziękowania...łzy i radość. Piękny czas spędzony wśród przyjaciół!